True Talent

I morse var det kallt, trodde dock det var för jag var trött men nej det var ju inte bara jag som tyckte det var kallt.
Det går väl åt mörkare tider nu.. tur man då ska få lite sol och varme i 2 veckor :)
Hade en hel del att göra idag på jobb och det kände jag när jag landa i soffan efteråt men hann inte sitta så länge för sen plinga det på dörren och där stod Sarah, Martin och Rocky , han ska ju vara här nu några dagar eller något sånt, vi får väl se om lilla bebben vill komma ut i morgon helt enkelt , jag hoppas iaf på det :)
Ikväll kl 20 börjar även True talent , ska bli kul och se faktiskt hoppas bara att det är något bra men det man har sett på reklamen verkar vara bra iaf :)
En dusch och en kisse runda med hunden ska hinnas med innan det börjar så därför ska jag inte sitta här något mer :)
Sist vi hade rocky så sa Mamma att vi kunde ju bara köra förbi sarah och martin med rocky så dem fick vinka till han så hade dem träffat han en liten stund iaf haha kunde nästan gjort det, vi lämna han i fredags och idag kom han tillbaka ,min lilla pluttis ;) Mys, mys , mys :)

Kommentarer
Postat av: sarah

tack för ja har dig bajsarn, min underbara vän <3 love love love!

2011-08-23 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0