Vad hände där?

Vad hände där ? Jag som ska jobba natt vaknar klockan 9 och pigg som en lärka, la mig för att somna om men fick sedan ett besked som skar sig i hela kroppen på mig!
Lyckades inte somna om efter det, gick upp åt lite o la mig igen. Somnade om wiho så nu får vi se kanske får vila lite till sen ..
Idag skulle jag igentligen på möhippa innan jag går på natten men efter det som har hänt så finns det dem som behöver mig lite extra mycket just nu så därför väljer jag att finnas där för dem!
Skulle vilja skriva så mycket mer men för att visa respekt så gör jag absolut inte det!
Den här lilla pluttisen gör mig sällskap innan jag ska jobba iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0