Vad ska man göra?!

Har äntligen fått sova ut lite och har hunnit med både det ena och det andra och jag har en lite tanke på om jag skulle åka ivög o fixa lite inför vår semester men tror jag skiter i det och väntar tills vi kan åka iväg båda två faktiskt, lite lättare då kanske !
Funderade också på om jag skulle åka ut till Mamma och hälsa på lite sådär lagom till hon kommer hem , vi får se helt enkelt !
Egentligen hade det skönaste bara va att stanna hemma för känner mig riktigt seg och det är väl orsaken till att jag ändrar mina tankar :s har nog sovit väldigt konstigt i natt också för jag har såå sjukt ont i min nacke men jag hoppas på lite massage ikväll så försvinner det nog ;)
Ska iaf ta och göra mig klar så får vi se vad jag hittar på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0