Vattnet !

Då var man hemma från jobb, var sjukt trött i morse eftresom jag vakna vid halv 1 utav att Rocky skällde som fan, vi sa till han o sluta men det hjälpte inte, vet inte hur länge han höll på jag hann iaf somna, trodde jag skulle smälla av först för man blir ju lite rädd i början men sen när man inser att det inte är någonting så är det bara jobbigt, jaja men goo är han iaf och det bästa är ju när man kommer hem och han hoppar och stutsar så mycket och hela kroppen vickar på sig , Älskar det ! :)
Mötte upp Sarah& martin och deras svärmödrar på sjukan också, nu har de iaf sett till så att vattnet har gått så nu väntar vi med spänning att det ska hända lite till så vi får träffa den lilla ;)
Åhh det är nästan så man blir sugen själv på att skaffa en och kan bara tänka mig vad jag kommer känna när han väl är kommen ;) ajja det kommer när det kommer helt enkelt!
I morgon jobbar jag eftermiddag och det ska bli såå skönt att få sova liite längre på morgonen :) sen är det ju alltid bättre o komma hem på dagen men skönt med lite omväxling också.
Ska strax börja med maten också, kotlett, sås o potatis Mmmm :)
Uppdaterar mer ikväll Bye !

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

fin blogg! :)

2011-08-25 @ 15:54:33
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0