1 december

Godmorgon!
Känner att där är en förkylning på väg igen, kanske borde gå en sväng till apoteket och inhandla lite så kanske jag slipper bli sjuk , hade lätt kunnat legat i sängen hela dagen då jag fryser konstant men det kan jag inte för snart ska jag ju till jobb.
Hade dock hellre varit hemma idag men sånt är livet.
1 December idag och bara 23 dagar kvar till Julafton, känns som det bara kommer springa iväg.
än så länge har vi ingen snö men om det ska komma så kan det ju komma där mellan jul och nyår typ sen kan det försvinna igen för så roligt är det inte :p
Vila lite på soffan innan det är dags att göra sig klar, jajamen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0