Allt är klart, äntligen !

Ja nu är allt fixat inför i morgon hoppas verkligen inte jag glömt något bara. I morgon när jag vaknar ska jag starta direkt med efterätten så den är klar!

Julgranen åkte ut och då menar jag verkligen åkte ut, kast med julgran från balkongen haha släpa in den i soprummet vet inte annars var man gör av dem om någon såg mig där nere släpandes på en julgran med glitter i den personen måste tyckt jag va en aning knäpp men det hade jag också tyckt om jag såg det haha ;)

Bordet är uppe och fan jag tyckte vi hade stor plats men tydligen inte men vi får göra det bästa av situationen helt enkelt vi ska ju trots allt bara äta ;)

Nu är jag riktigt trött i mina blå tittor så ska borsta tänderna och krypa ner under täcket och fyyy vad jag saknar snuffe nuffe :(

Sov gott alla och hörs vi inte i morgon så ha en riktigt bra nyår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0