Allting fixar sig tillslut!

Då var det Tisdag igen, känns som denna veckan kommer gå skit fort och det kan nog bero på att jag har en hel del att göra vilket i och för sig är skönt för då är det snart nyår :)
Dock känns det precis som jag ska bli sjuk vilken dag som helst men jag hoppas att jag har fel, har inte tid med det nu och jag vill inte vara sjuk och behöva ligga här hemma, nej usch vad tråkigt..
I Veckan ska det fixas mat inför nyår, systemet måste jag även till och handla lite till nyår, det ska fixas bord och stolar, jag måste ut på väla och hitta mig en nyårs klänning eller något som man kan ha på sig då iaf, jag ska fixa mitt hår, mamma och jonny ska komma hit och hälsa på, vi ska till mormor och äta middag och jag ska jobba natt . PUH säger jag bara, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting men det får gå på bästa sätt faktiskt, tänkte försöka fixa så mycket som möjligt i morgon faktiskt eller fredag för Torsdagen sover jag ju på eftersom det är då jag ska jobba men det är bara att ta det lugnt som fixar sig allt precis som det brukar göra :)
Idag ska jag iallafall inte göra mycket mer än att tvätta ikväll annars ska jag bara ligga här och jäsa i soffan, gött gött :)
Hörs sen hörrni !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0