Ändrade planer

Blev lite ändrade planer idag, blev inte att jag fixa håret idag utan ska ta det i morgon istället så jag åkte ut till mamma och hälsa på och fick med mig lite saker till Lördag :)
I morgon är det mycket som ska göras men jag tar det lugnt det blir bäst så, först ska jag hem till Sarah, sen handla och sen stor städa här hemma fast egentligen kunde man lika gärna låtit det vatt för det behövs nog stor städas här på söndag istället haha ;)
Well tar dagen som den kommer lite grann faktiskt :)
Funderar på om vi ska kasta ut julgranen också, den är ju så vissten den bara kan bli, dricker inget vatten så därför barrar den otroligt mycket så ja den åker nog ut, tror det blir bäst så ändå fast vi precis köpt den men så kan det gå.
Vi får väl se vad som händer och sker här ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0