Äntligen

Ätnligen har man kommit ur sängen i tid, kors i taket haha :p
Har nyss fått i mig frukost och våra bästa år rullar på tv, har inte kollat på de programmet på as länge och jag förstår ju varför, händer ju ingenting det där programmet lär ju rulla i säkert 20 år till haha :p

Idag har jag lite att göra, skönt som fasiken, och senare idag ska det även bakas :) hoppas på att det blir bra haha.

Funderar på om jag skulle åkt ut till väla eller familia och handlat min sista julklapp men jag är så osäker men samtidgti vet jag inte något annat jag kan köpa och det jag har i mina tankar känns lite tråkigt men ändå inte, aahh faan det är ju skit svårt verkligen, kan inte ens skriva det här för vet inte om André går in och läser ju ..

Ähh det är ett tag till julafton så jag kan nog tänka lite till kanske ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0