Är man vuxen nu ???

Är helt slut efter vår shopping tur, skulle till väla först men vi hoppade det och åkte ut till Nova lund istället, hittade inte ett skit så åkte vidare hem och in på elgigianten och sen gick vi ändå en runda på väla och har nu handlar klart alla julklappar förutom till André och det är de svåraste, får fundera lite extra på det och se vad jag kommer på för något, så himla svårt..

Kom nyss innanför dörren vilket var otroligt skönt, funderar lite på om jag ska hoppa in i duschen igen och sen börja göra ve mig vi ska ju på middag hemma hos Sarah & martin ikväll, vå tanke var först att vi skulle åka över till Danmark men är väldigt glad för att vi inte bestämde oss för det med tanke på skit vädret hade nog gungat rätt mkt på båtarna och gå i danmark i regn och blåst är ingen hitt.

Middag hemma hos dem blir därför perfekt och jag hoppas dem bjuder på någonting gott hihi :)

Är man vuxen nu när man ska gå på middag ?? :)

Lite tv, duschen och sen beger vi oss igen hej hopp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0