Bingolotto

Känns som alla ska spela bingolotto ikväll, varför har jag ingen lott för??!!!
Hade väl inte vunnit ändå men det vet man ju aldrig om man inte spelar liksom det hade inte varit fel om man fick en ny bil, jorden runt resa, en bil full med pengar eller bara någon miljon fast det hade gått bra med en ny lott också haha bättre än inget ;)

Men det får jag inte veta eftersom jag inte spelar, sitter och trycker i mig en massa gott har ju två dagar på mig så ska kränga som ett djur sen ska det va stopp efter nyår då är det bara helger som gäller och ajg ska försöka sluta dricka läsk på vardagarna, det kommer vara skit svårt sist vi inte hade någon cola hemma höll jag på att få abstinensbesvär förfan över lite cola liksom.. så får ta lite i taget tror jag.

Längtar faktiskt till det nya året, en massa utmaningar och en massa saker som ska göras och som jag sagt innan mina mål kommer ni att få läsa om här för jag kan säga att det är en del :)

Ha en bra kväll, bye bye!

Kommentarer
Postat av: zwampe

Samma här hade heller ingen lott...å här klämmer jag i mig allt godis med för efter nyår är det stopp med godisätande..



Ha en skön kväll!

2011-12-29 @ 20:55:21
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0