Det allra sista..

Ögonen mina åker snart igen, jag är så trött så jag inte ens orkar gå in och lägga mig, jag måste sortera tvätten innan jag hamnar i bingen eftersom jag ska tvätta klockan 7 i morgon, jag orkar verkligen inte men jag måste.
Jag måste få lite fart på allting men just nu är jag i en svacka där jag inte pallar någonting alls, jag vet vad det beror på och jag hoppas verkligen jag kommer över den där gränsen.
Inatt hoppas jag på en bättre natt än förra och i morgon hoppas jag på en bättre dag än denna, jag hoppas inte det är dåligt väder för då ska jag banne mig ut och röra på mig, jag måste komma ut, få andas frisk luft och bara få rensa tankarna lite.
Ibland behöver man såna där saker, jag ska även bort till jobb en snabb sväng för lite ärenden, jag kanske skulle åkt ut och köpt andrés julklapp så det är gjort, jag kanske skulle gått bort och solat, en massa kansken men frågan är kommer jag att göra det ??
Detta är det sista inlägget för ikväll , i morgon uppdaterar jag mer , jag hoppas jag orkar ta mig igenom den dagen, jag SKA sätta fart och försöka hålla mig sysselsatt hela dagen så slipper jag mina tankar, funderingar och frågor!
Iband känner man sig bara tom, orden tar liksom slut och tankarna förblir ens bästa vän eller ovän, helst av allt så vill jag bara lägga mig under täcket och stanna där tills jag kommer på hur jag ska ordna upp saker och ting..
Jag hatar att känna så här men i morgon då är det en ny dag, nya tag och nya utmaningar så det är det jag satsar på just i denna sekund!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0