Det är inte alltid gräs och gröna skogar!!

Klev upp klockan kvart i 7 i morse eftersom jag hade bokat tvättid klockan 7, släpade ner allting tungt som attans och ser att det var igår morse jag skulle tvätta, jahapp som tur var fanns där en tid nu mellan 12 och 17 så det var bara att släpa upp allting igen och lägga sig och sova någon timme till , jo men visst kvart över 11 klev jag upp så idag blir inte riktgit vad jag hade planerat så får helt enkelt sse hur mycket jag hinner med allt beror ju på hur lång tid tvätten tar åhh vad skönt det hade varit med en egen tvättmaskin, det får komma när vi flyttar :)
Idag måste jag se dagen ur ett annat persepektiv än vad jag gjorde igår för igår var bara en depp dag och det var nog därför jag var så trött i morse eftersom jag vrkligen inte kunde somna för tankarna bara for runt i huvudet, jag hatar att jag är en tanke människa och speciellt när jag kommit i bingen, fyyy nä nu ska de bli ändring på saker och ting den saken är klar dock händer det inte på en dag tyvärr men man måste ju se framåt, kan ju inte sitta fast i denna svakan för länge..
Så är det gott folk, välkomen till min vardag där det inte alltid är gräs och gröna skogar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0