Det går bra nu :)

Fredag fredag fredag , så underbart skönt att det äntligen är helg igen, åkte ut till mamma nästan direkt efter att jag hade vaknat och käka lite kyckling sallad super gott , satt och flabba lite och åkte och handla, blev inte så mycket gjort , dör tråkigt väder ute bara massa regn och dem har turen att åka till spanien på tisdag skötn för dem men jag hade gärna följt med ;) haha
Ikväll blir det tacos och idol här hemma riktigt fredags mys ;)
När man väl har blivit kallad på en intervju så bara rullar det på känns det som och jag klagar inte, mer valmöjligheter för min del. Den första intervjun jag var på var när jag sökte till personlig assistent och där kände jag inte alls mig hemma vilket är otroligt viktigt att man gör när man jobbar så nära en person så det blev inget med det, det andra var i malmö på en städfirma , ett jobb som jag kan sen länge ju och även om det inte är det jag vill så får det duga tillsvidare helt enkelt då jag nu känner att jag måste ha mig en fast inkomst inte bara leva på min timanställning och där kändes det super bra under hela tiden jag var där och smilet satt på läpparna när jag gick därifrån så får väl se hur det blir med det ..
På måndag är det dags igen, denna gången på ett äldreboende i Ängelholm, vilket jag vill så där hoppas jag till tusen att det blir något bra faktiskt.
De allra första stället jag var på som jag fortfarande inte har sagt här än och tänker inte göra heller det får jag svar på i december/januari så hoppas även på det faktiskt, kul att testa på någonting nytt.
Jag måste nog säga att jag tycker det går rätt bra för min del ändå med det här med att söka jobb osv eftersom jag aldrig tidigare har sökt jobb så här mycket och jag har aldrig tidigare varit på en intervju heller alla jobb jag har haft har varit via kontakter, fel egentligen men bra för min del just då och tyvärr är det väl oftast så det fungerar nu förtiden men men det funkar ju ändå som ni märker :)
Sen får vi väl allt se om jag lyckas kombinera ett annat jobb med det jag har på sjukhuset, vi får väl se men jag håller tummarna på det bästa iaf!
Julklapparna har jag precis slagit in & det är bara några få jag har kvar att köpa bland annat någonting till André men det är så jäkla svårt, vad ska ni andra köpa till era pojkvänner/sambo ?? Har ni några tips så kom gärna med dem för det behövs :)
Hör att min gubbe parkerar bilen där nere just nu så därför ska jag avsluta detta inlägg nu. Ha en underbar fredag och mys riktigt mycket för det ska jag banne mig göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0