Det står på listan

Godmorgon allesammans :)

Har iof varit vaken ett tag den lilla behöver ju ut och rastas som ni säkert förstår om ni läst inläggen nedanför..
Snacka om att det var helt underbart med sovmorgon och att jag har det i morgon också är ännu bättre :)

Denna förmiddag består av lite telefonsamtal och lite andra saker jag måste ta itu med , ska även ge mig ut på en lång promenad hade jag tänkt eller om vi kanske ska åka till skogen istället fast jag är rädd att den lilla bara går några meter och sen tvär stannar, jag fattar inte varför han har allltid gillat att gå i skogen innan :s konstigt..

Plocka undan lite här hemma, dammsuga IGEN och göra ve mig själv är också vad som står på listan , vi får se vad som hinns med och vad som blir gjort.

ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0