En bra kväll!!

Igår var vi hemma hos Sarah & Martin och åt gott och grabbarna drack lite eller ja, lite och lite en hel del haha ;p
För min del blev det bara ett glas vin skulle ju köra hem senare på kvällen men det räckte gott ändån.
Hade en mycket trevlig kväll med mycket snack och mycket mys med både Kimbo och Rocky hihi :)

Min gubbe ligger och sover, tror inte han mår så bra idag faktiskt haha well får väl se vad han säger när han väl kliver upp ur sängen.
Idag har vi en del vi ska göra, bland annat Ängelholm och sen träffa Calle & Marleen :)

Söndag är en typiskt dag då man inte gör så mycket på och oftast brukar ju då tvn vara igång men varför finns det ALDRIG någonting bra att titta på så här mitt på dagen när det är helg ??
Kan ju tycka att det är då man borde sända någonting bra eftersom det är då folket är hemma liksom..
dem kan ju inte ha alla höner på staketet..

Nepp borsta tänderna och göra mig klar och få liv i André det är det jag ska ängna mig åt nu en stund, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0