Fredags mys på en tisdag ;)

Klart man kan ha lite fredags stämning såhär en tisdag eller hur??
Det blir tacos på menyn idag, super gott :)
Är skit hungrig fast jag krängt bullar med Sarah & Martin för inte så länge sedan men jag får allt vänta ett tag, André var fortfarande på väla och sen ska han till sina föräldrar efter det, funderar på om jag skulle tagit rocky och gått upp där jag också, vi får se !

Något måste jag hålla mig sysselsatt med iallafall annars lär jag somna är så jäkla trött idag men det gör i och för sig inte så mkt då jag måste försöka sova så länge jag kan i morgon då jag ska jobba natt, dock bara en natt vilket är lite onödigt egentligen eftersom man ska vända på dygnet lika snabbt som man ska vända tillbaka det men det är ju bättre än ingenting iaf.

Nu ska jag ta och lyfta denna tunga rumpa från soffan och göra något vettigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0