Full rulle idag med !

Då var det full rulle hela denna dagen också tur jag hade en vilo dag igår annars hade jag aldrig pallat.
Klev upp vid halv 9 i morse och jag var så trött så ögonen höll på att ploppa ut till och med hunden verka trött eftersom han inte alls hoppade som han brukar när man ska ut och kissa med honom men vi gjorde oss klara och åkte ut till Väla.
Precis som jag trodde så var det faktiskt kö in och då var vi där lite innan 10 så kan undra hur länge folket hade stått där jaja vi va där iallafall i några timmar och jag handlade inte ett skit, inte ens en strumpa tyckte faktiskt inte där va så jätte mycket rea och det de va rea på stod alla o drog i som vanligt och jag orkar inte hålla på sådär så får åka ut en dag i veckan och hoppas på att jag hittar något fint till nyår.
Vi åkte hem och gick ut med den lilla och sen gick vi bort till Hansson som fyller år idag, satt och snacka och käka kakor och kom nyss hem och har landat i soffan ska sitta här en timme ca och sen ska vi hem till svärföräldrarna och käka pizza, skönt att man slipper laga mat för fyy vad jag är trött i hela kroppen, speciellt mina fötter och ben.
André sitter här och spelar Ps3 så jag får roa mig med datan men jag klagar inte :)
Nu ska jag dö en stund under filten hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0