Himla mysigt

Måndag morgon och jag har varit vaken sen klockan 7, bokade ju tvätt tid då så var bara till att gå upp fast jag bara kände för att skita i det idag.
slängde i tvätten och gick ut med rocky sen kröp vi ner i sängen igen och tittade lite på tv, himla mysigt :)

Trött är jag fortfarande men förhoppningsvis så piggnar jag väl till under dagen om inget annat lär jag somna tidigt och det är ju också skönt.
André ska på julbord ikväll, alltid lika tråkigt att laga mat och äta själv men någonting måste man ju hitta på, äta bör man annars dör man eller ??

Shopping sugen är jag också som alltid när jag inte har pengar till just det men åka o handla lite käk måste iallafall göras det ekar tomt i kyl och frys :p :s

japp vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0