Julaträd

Det blev en del gjort idag iaf, åkte ut med mormor så hon kunde köpa klart sina julklappar, fika hemma hos henne och när jag väl kom hem börja jag städa, var även uppe på vinden och rota fram julgrans foten och lite annat, första gången jag va där uppe själv, hatar vindar o källare o liknande när man går/står där själv ..

Hamnade i sängen för min rygg gör så jävla ont det är något jag ska ta itu med nästa år, har till och med satt uppe lite mål som jag ska nå under 2012 och ni får följa dem här helt enkelt :)

Ska på börja middagen strax och sen ska vi iväg och handla julaträd och lite annat :)

Slänger upp lite bilder sen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0