Kör värre än pensionärerna på söndagar.

När man helt plötsligt inte kan använda någonting så märker man hur beroende man är, jag känner mig duktigt handikappad med min tumme i ett paket, var ett helt projekt att bara duscha igår och att klä på sig och skriva här ska vi inte ens prata om, man tar så mkt förgivet och när det väl händer något det är då man verkligen förstår hur mycket man behöver det, även om det bara är en lite tumme.
Tänkte jag skulle baka idag, egna trillingnötter för det är ju så jäkla gott och det är alltid den som tar slut först i en alladin ask iallafall i vår familj och det är ju inte så svårt att göra egna men jag får nog vänta tills i morgon helt enkelt för då lär ju smärtan ha försvunnit.
Gick in på hd.se innan och det mesta jag läste var en massa trafik olyckor pga halkan och jag är ganska nöjd att jag slapp köra bil i morse för jag kan lova er att jag kör värre än pensionärerna på söndagar när det är halt och skit ute, vågar knappt trycka på gasen kan kanske bero på att jag annars brukar ha rätt lätt att få snurr på bilen haha, speciellt på city gross parkering hahah ;) nej så kul är det faktiskt inte, usch ..
får se vad jag ska pyssla med idag men någonting ska jag nog allt komma på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0