Laddar inför morgondagen

Den här kvällen blir det bara film och mys här hemma, faktiskt väldigt skönt för jag är inte ett dugg fest sugen plus att vi ska upp tidigt i morgon för att åka till väla, jag brukar alltid va sist nu jäklar ska jag va först haha ;) shoppa, shoppa :) skulle icke förvåna mig om det är kö in där redan kl 10.00 folk blir ju som galna och sliter och drar i allt och skiter fullständigt i om sakerna hamna på golvet och alla går på dem, tror inte de själva hade velat köpt det plagget faktiskt..

På tal om shopping, detta var nog den bästa dagen någonsin att åka och stor handla på, det tog en timme allt som allt, att köra till Hyllinge, handla och hem igen och där var inget folk alls i butiken nästan, riktigt skönt man kunde gå där i lugn och ro och ta det man skulle ha utan att trängas.
Kanske skulle gjort det i fortsättningen att man åkte en timme innan butiken stänger eller tidigt på morgonen för då brukar det inte heller va mkt folk dock en massa pensionärer och de är ju nästan värst haha ;)

Ska bege oss ner till konsum och köpa något tilltugg och sen slänga oss på soffan och igång med en film och krypa ner under min filt och det ska bli så underbart skönt.

ska bara orka resa mig, ligger här och får kli på mina ben, såååå skönt haha hade varit bättre om jag gick in och smörjde in mig men nejdå torra ben med kli är bättre haha ;)

Ha en bra kväll alla !!



tänk va skönt det hade varit med lite sommar och sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0