Lite att göra

Då har man fått gjort lite idag, åkte och hälsa på mormor med winerbröd och fika , körde och handla och lite sånt dära :)
Körde hem och bakade egna trillingnötter som just nu håller på att stelna sen får vi väl se hur de smakar :)

Imorgon ska jag iväg med mormor och handla lite julklappar och efter det ska jag hämta Rocky som ska va hos oss ett tag , härligt då kommer man ut lite:)

Ska strax göra lite mat och sen ska vi gå ner i stan en runda tråkigt att det är mörkt redan bara men då kan man ju se alla lampor och julpynt de satt upp :)
I morgon snackas det även om att snön ska komma, hoppas dem har fel så det kan komma antingen i morgon natt eller lite närmre jul !

Ska inta min position vid spisen nu hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0