Lite snabbt innan det är dags att sticka

Idag var tanken att jag skulle sova länge eftersom jag ska jobba i natt men så blev det inte, vakna vid 11 och tog på mig och gick ut med hunden blev lite chokad att det var snö på marken det hade jag inte förväntat mig men det hade ju varit roligare om det var mycket och att det låg kvar inte sånt här slask men men..
Har nyss fått i mig frukost och jag ska bara skriva klart här sen ska jag göra mig klar för att åka iväg med Sarah,kimbo och rocky på lite äventyr.
Sova det får jag göra i eftermiddag tror jag tjänar mer på det faktiskt annars lär jhag va dödstrött i natt ..
en sak är ju då säker att jag ska sätta mig i massagestolen på jobb ett tag, det behövs för min rygg!
Så är det nu ska jag skynda på så jag är klar när hon kommr och hämtar upp oss. hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0