Lucia

Wihoo i morgon är jag ledig ska bli mycket skönt för på torsdag är det på det igen så det kan passa bra med en dag ledig faktiskt :)
Idag har varit en mycket lugnare dag på jobb än vad det var igår, lucia tåg var det också med några ur personalen och läkarna var ju också med, mycket fint ;)
När jag kom hem så var det bara ut med rocky direkt, gick en lång runda och mitt i allt börjar det självklart spö regna och som tur var så gilla inte han heller det så det var bara raka vägen hem i det torra varma :)
Hunden fick sig en dusch så nu är han ren och fin igen och halva hans päls sitter på mina byxor men det går lätt bort med en klisterborste.
Ska strax påbörja middagen idag blir det pannbiff, tror det uppskattas bättre än fisk för den lilla haha :p Älsklingen är inte hemma så det blir bara vi två till middagen , tur man har lite sällskap iaf.
Ska fixa middag nu sådeså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0