Min julafton !

Igår firade vi julafton hemma hos Andrés mormor och morfar med hans familj, min första julafton utan mamma och familj och det kändes lite konstigt och jag sakna alla där hemma men jag hade en toppen kväll.
Jag är hel nöjd med alla julklappar jag har fått och i morgon ska presentkorten på väla utnyttjas då kommer de vassa armbågarna fram eftersom det kommer krylla av människor ute på Väla men det är ju sånt man får välja själv, om man ska ge sig ut eller inte.

Som tur är så är det bara jul en gång om året, för vår del två för man blir verkligen helt slut efter all mat och ståhej.
Vi var hemma vid ett tiden i natt och det roligaste var att se när Rocky kom innanför dörren, han gick rakt in med kopplet på lukta sig in på toaletten och sen sprang han runt i vardagsrummet precis som han tänkte - Äntligen hemma , haha !

Det var inte bara han som tyckte det var skönt att komma hem utan jag också, jag var så sjukt trött efter en lång kväll så sängen var verkligen efterlängtad :)

Fick en filt av André från chilli, en såndär mjuk en så den la jag i soffan och den har blivit rockys favorit, jag reste mig innan för att gå på toaletten när jag kom tillbaka efter typ 2 sekunder så var han snabb och tog min plats så nu ligger vi här och myser tillsammans, trot vi alla är lite sega idag så det blir lugna gatan här möjligtvis hittar vi på någonting ikväll, vi får se det då.

Hoppas ni andra hade en trevlig jul och nu laddar vi batterierna fram till nyår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0