Mycket att göra!

Vart iväg en sväng innan med sarah & kimbo, rocky skulle klippa sina klor och jag passa på att följa med så jag hade något att göra, kom hem och gjorde nya trilling nötter som blev asgoda denna gången när jag använde mer choklad sen kröp jag ner under täcket och sov några timmar eftersom jag ska jobba i natt.
Känner inte alls för det nu, men kan bero på att jag är lite seg fortfarande men det blir väl bättre sen hoppas jag.
När jag väl slutar så är det snabbt hem och ner under täcket för sen ska jag upp igen vid 12, duscha och göra mig klar för att sen åka på äventyr igen :)
På kvällen kommer även svärföräldrana hit och efter det ska vi träffa Calle och Marleen så jag lär ju va duktigt trött när den dagen är över men jag gillar att ha mycket att göra så det är helt okej med mig !
Blir lite tv och soffhäng innan jag ska gå och det är typ jätte snart :(
Ha en bra kväll allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0