När benen sätter fart är det inget som kan stoppa dig!

Idag åkte vi ut till bruces skog och gick en lååång runda, först fick rocky springa av sig i hundhänget och sen tog vi en promenad, tittade på svanar hästar och en massa vovar som gick förbi oss, riktigt härligt att vara ute så ordentligt så i morgon blir det också en sån runda faktiskt, tror det är bra för oss alla tre även om man är slut just nu så lär man ju piggna till.

Här är lite bilder från vår tur






Ikväll ska vi på middag hemma hos svärföräldrarna , kommer blir trevligt som alltid och god mat :)
Vad vi mer ska göra det vet jag inte, får väl först se hur länge vi stannar hemma hos dem, en godis påse ska jag iallafall ha med mig hem sen eller något annat gott, har varit sugen på lussebulle hela dagen så i morgon får det nog bli en sån, jag är fortfarande sugen på att baka men vet inte vad jag ska baka , kanelbullar är ju rätt gott faktiskt med lite mandelmassa i mitten kanske, hmm ska nog leta upp lite recept så får vi se vad det blir för något !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0