Nu lägger vi 2011 bakom oss och går vidare till 2012

Fick sova ut hyffsat i morse vilket var skönt men det märks att man är van vid att gå upp vid halv 10 för att gå ut med hunden för då vakna jag , pigg som en lärka men lyckades somna om igen :)

Kladdkakorna är färdiga, dammsugat har jag gjort och dukat fram så just nu finns det inte så mycket mer att göra mer än att ligga och slappa i soffan en stund innan det är dags att på börja allt det andra :)

Känns som det kommer bli en bra kväll/natt jag hoppas på det iallafall och jag hoppas att alla som sagt de ska komma verkligen kommer också annars är det lite tråkigt men det blir säkert bra ändå :)

Jag hoppas också att dimman försvinner så man kan se alla raketer i natt även om jag inte alls gillar raketer så är det ändå fint att titta på. Vi själva har inte köpt några i år, så många andra som smäller så man kan ju titta på dem och tjäna dem pengarna haha :p Kommer säkert i sista sekund att André vill iväg och handla men jag själv har aldrig skjutit iväg en och lär nog aldrig göra det heller !!

Nu lägger vi 2011 bakom oss och går vidare till 2012 med nya möjligheter och utmaningar , ha ett riktigt gott nytt år alla ni där ute !!



Nyår 2008 en mycket bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0