Nu ska ni få höra

Söndag idag, sista helgen och sen är det julafton och jag längtar faktiskt , vi ska ge oss ut på en lång promenad, jag ska dammsuga, tror inte jag har dammsugat så här ofta på jätte länge men det behövs när man har en liten, jag ska baka hade jag tänkt mig men det håller jag nog lite löst änn så länge iaf.

De sista julklapparna ska packas in så man har det gjort, för veckan lär gå skit fort :)

Denna julen kommer bli så jäkla bra bara för att jag har världens bästa vän, alla borde ha en lite sarah vid sin sida, lilla Rocky ska fira jul med oss och vår lilla familj och det kommer bli UNDERBART :):)
Du är bäst SARAH, I LOVE YOU :)

Kommer bli såå mysigt hihi :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you tooooo :) <3

2011-12-19 @ 13:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0