Ny säng

Blev en tripp till härliga hem med mormor och sen åkte jag vidare hem till Sarah, satt och flabba lite med henne sen åkte jag och Rocky hem.

Hann sitta ner en stund och sen va det iväg igen, handla lite till ikväll och Rocky fick en ny säng, slipper han sova på täcket på golvet och får något mjukare och vi kan använda det som extra täcke helt enkelt, han verka gilla den så hoppas han sover däri natt också :)

Nu sitter vi bara framför tvn och glor tror vi e trötta båda två rockan smaskar i sig något hund godis Sarah packa ner luktar apa kan jag ju säga haha..
Ska strax på börja middagen och sen är det idol och fredags mys som gäller:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0