Nyårs klänningen fixad ;)

Jag har äntligen hittat min nyårs klänning, är super nöjd faktiskt och att den till och med var på rea gjorde det hela ännu bättre :) Hoppas nu bara att jag känner att jag är nöjd när jag tar på mig den på Lördag det får vi väl allt se ;)
Jag är inte direkt den tjejen som använder klänning för er som inte vet det men någon gång ska man väl allt kunna ta på sig en.

Har precis fixat mina naglar, det var inte så lätt att göra det själv men det får duga så länge så får jag väl göra om de en annan dag istället helt enkelt.
testade även på älsklings ps3 spel, Call of duty 3 , skit svårt kan jag säga er och jag skrek rakt ut när alla bara börja skjuta hej vilt och andré satt sidan om och skrek vad jag skulle trycka på men tillslut så fick jag ändå hyffsat rätt på det och dödade några :)
as svårt men kul som fan, kanske skulle satt mig och spelat det när han inte är hemma :p mmhh det tror jag inte att jag gör haha ;)

Idag har jag även varit på Väla två gånger, en gång med sarah och en gång med andré när han kom hem eftersom han ville köpa sig en ny skjorta men det blidde inget med det så vi tog systemet och nu är drickan klar inför nyår , skönt att ha det gjort iaf !

I morgon ska jag försöka sova så länge jag kan sen ska jag bara slänga på mig kläderna och köra iväg och fixa frillan och sen hem och sova lite till om jag kan eftersom jag ska jobba natt och självklart ska jag kela så mycket jag bara kan med lillen eftersom han åker hem på Fredag, tänk han har varit här i 3 veckor, känns inte alls som det så det kommer bli mega tomt när han har åkt :(

På fredag ska jag även råå städa här hemma, vi ska hämta bbord och stolar och allt ska upp så vi slipper stå med det på lördag för då vill jag sova så länge jag kan för att va pigg till kvällen plus vi ska fixa med mat och grejs :)

Kommer bli skoj !

Ska se om jag kan få titta lite på tvn innan det är sängdags . Ha en bra kväll och sov gott !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0