Nytt långt hår och en massa fix :)

Har varit igång sedan åtta i morse, gick bara upp och gjorde ve mig och körde hem till Sarah och käkade frulle sen börja vi med mitt hår som nu är långt och fint igen :) fast denna gången lär det inte sitta i så länge men det lär vi märka haha :) hel nöjd är jag iaf!

Hon skulle och jobba så jag fick vara barn vakt så länge, känns ju så klart ovant men man lär sig och det är himla kul att hon litar på mig så mkt så jag får passa den lilla även om det är en liten stund som detta nu blev eftersom Jon kom hem lika fort :p

Fick sällskap på maxi så jag fick handlat det jag skulle men det är alltid något man glömmer som i detta fall ris och en kruka så jag kan göra ett askfat så får åka ut igen sen när vi ändå ska fixa resten.

Satte mig i soffan och jag är helt slut hade kunnat sova några timmar nu men det kan jag inte för jag måste verkligen städa !!
Suck, känner inte alls för det men ska ladda batterierna med en redbull sen kör jag igång , vi hörs sen !!

Och tack Sarah för all hjälp, är så tacksam för allt du gör för mig det betyder mkt !! Alla skulle haft en person som Sarah i sitt liv så hade ni också haft det lika bra som jag :p
Tack vännen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0