Riktigt nöjd

Jag tog tillslut tag i denna dagen och klädde på mig och gick ut på en promenad riktigt härligt väder ute så va riktigt nöjd att jag tog det beslutet hoppas bara det kan hålla i sig sen när Rocky ska åka hem usch det kommer bli så trist utan att ha honom här, fy vad ledsen jag kommer va men som tur är så e han inte så jätte långt borta men ändå. När man har ändrat sin vardag efter hans behov så kommer det kännas konstigt när man helt plötsligt ska ändra tillbaka aja det blir säkert bra :)

Fick dammsugat här hemma iaf, älskar min nya hand dammsugare :) så enkelt och lätt. Fick även bäddat rent och nu är jag i full gång med tvätten skit tråkigt men det måste ju göras.

I morgon kommer Sarah hit på lite frukost och sen blir det äventyr ska bli himla roligt :)

Och nu är allt bestämt till nyår känns skönt bara all mat och saker som ska göras men får ta en dag i taget helt enkelt.

Ska ner i tvättstugan igen men nu har ni iallafall fått lite uppdatering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0