Så kan det gå mellan pattar och lår!!

Äntligen är familjen samlade igen , gillar inte alls att va själv när det är mörkt så nu känns allt bra igen :)

Har varit uppe sen sju i morse och jag är så här pigg förstår inte kunde man liksom inte ha det så när man jobbar också ?
Kanske beror på att jag är ute och rör mig flera gånger under dagen och en utav gångerna en riktigt lång tur, jag vet inte men skönt är det iaf :)

Imorgon eftermiddag får jag besök wiho :) fika och snacka skit haha ;)
Tur har man lite sällskap då med eftersom andre inte är hemma då heller..

Nu ska jag kramas med mina två killar och hoppas på att Rocky inte skäller o håller sånt väsen halva natten pga allt han hör utanför o i trappen !!
I förgår natt skällde han till och från och när han väl börjar så hoppar jag en meter och blir liv rädd för att där e någon i lgheten men det slutar bara med att han morrar och typ små voffar men då var jag så trött så samtidigt som han höll låda i hallen så låg jag o skrek att han skulle sluta men jag somna ju till i mellan åt och andre vakna inte ens så snacka om att vi va trötta :p

Jaja lite onödig info men så kan det gå mellan pattar och lår, natti !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0