Smurfarna

Godmorgon!

Trodde jag skulle sova mycket mycket längre än vad jag gjorde med tanke på att vi la oss ganska så sent igår satt ju och kollade på smurfarna och den var faktiskt en väldigt bra film och så söta de små smurfarna var haha nu väntar jag bara på en smurfarna 2 för den lär väl säkert komma eller jag hoppas det iallafall.

Vilket härligt väder vi har idag eller inte fy fan vad tråkigt med regn och blåst vilket mög men någonting ska vi nog kunna hitta på under dagen, hade varit skönt att handlat klart alla julklappar så det är gjort tror faktiskt att det blir så .

Skriver mer senare i eftermiddag !
tja tja







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0