Sötsug

Nu har jag bestämt mig det blir att jag bakar, kan passa på ikväll när mannen är på julbord så har jag fritt fram i hela lägenheten som tur är så kommer han hem sen och kan smaka och i morgon kommer fina sarah och hälsar på så då får jag bjuda på henne också :)

Jag fattar inte att jag kan vara så sugen på just bulle, häromdagen var det lussebulle nu är det kanelbullar med mandelmassa och det är ju lättare att göra än lussebullar så det får bli det ;)

Jag måste verkligen kommer bort från mina vaner eller rättaresakt ovaner ( staving??!!) , käkar middag , har slutat äta som en häst bara för att slippa svälla upp och få ont i magen men jag blir ändå mätt sen hamnar jag i soffan, det tar en stund och sen sätter sötsuget igång, inget bra alls men jag låter det vara som det är året ut iallafall så får man väl ta tag i det och mycket annat sen !!

Bullarna lär komma upp sen hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0