Spännande

Denna kvällen blev det inte mycket gjort på, endast middag och kisse runder med vovven och självklart lite lek med och kel med honom.
Hade kunnat krypa ner under täcket just nu och det är nog det jag ska göra snart också, dusch sista rundan och sen ska jag landa på min härliga kudde, åhh vad jag längtar.

Enda anledningen till att jag sitter vid datan är för att hålla koll på en viss sak, hihi spännande spännande :) dock tar det lite tid innan vi vet någonting men så fort jag vet så lovar jag berätta för er :)

Känner för att göra om lite här hemma också, vill ha det lite mysigare, lite mer växter och saker men jag vet inte riktigt vad för något, inte mer lyktor och ljus iallafall för det är här tillräckligt plus jag har min öppna spis ju , får nog klura lite till på det här så får vi väl se vad det slutar med :)

Som sagt dusch och sova nattti !!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Åh tack! Visst är dem underbaraaa? Jag älskar dom :) Nja, hade gärna men min väska är redan mer än mycket övervikt :s Som om det inte vore nog med att jag köpt tre par skor här redan så hade jag också 4 par med mig (korkad som man är).. phew, vill inte ens tänka på hur dyrt det kommer bli att ta sig hem! :s

2011-12-13 @ 02:17:22
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0