Tredje advent

Då var det söndag igen och jobb som gäller i morgon men innan dess ska vi hinna med lite saker.

Ska åka hem till mormor och ta ett koppel som lady hade när hon levde, får använda det så länge så den lilla kan gå ut och kissa utan att jag trasslar in mig i hela snöret haha ..

Vi ska på kalas hos Andres mormor och innan dess så ska vi ha gått en lång runda i det fina vädret :)

I den här veckan måste jag köpa den sista julklappen så är det bara, pallar inte springa runt i sista sekund så det är mitt mål förutom att jag ska jobba så mkt som möjligt men den saken kan jag inte styra själv.
Så ser det ut iallafall, föna håret och göra sig klar nu fast jag knappt vill resa på mig när den lille har myst in sig hos mig :)

Ha det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0