God jul :)

Igår firade vi som sagt jul hemma hos min familj, åt och gott och fina klappar fick vi också :) När vi kom hem på kvällen var jag helt slut så blev sängen direkt och i morse när jag vakna va jag lika trött men nu börjar det ordna upp sig.

Vi ska inte iväg förrän klockan 6 idag så Kalle Anka får vi titta på här hemma, André var glad för att han skulle få slippa men icke ;) haha det är ju tradition eller hur ? :) vi har dock en annan tv om han nu inte vill se det :p

I morse fick jag en morgon present av André, sexiga underkläder som jag dock inte lär använda mer än här hemma haha ;) men fint var det iaf och vet ni, han vågade sig in på Martin Shopp själv haha ;)

Ikväll blir det mer julklappar, det är aldrig fel att få det två dagar i rad heller.
Igår fick vi en massa fint av min familj, lite knivar, parfym, stekjärn, en hand dammsugare, spel och en massa annat fint :) är hel nöjd än sålänge iallafall :)

Ska strax göra ve mig lite, gå en lång runda med hunden innan det är dags att duscha och göra sig klar för att fira julafton. Måste säga att det känns konstigt att inte fira hemma hos Mamma som jag alltid, alltid har gjort ;(
men det fixar sig säkert ändå :)

Julmusiken är igång och jag får roa mig med min data eftersom André sitter och spelar :)

Ha en riktig god jul alla vänner !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0