Vad är det för dag???

Då var man hemma igen och fyy vad det är kallt ute brr :s var riktigt skönt att få komma in i värmen igen speciellt nu när det regnar också.
Självklart rev jag upp såret på min tumme på vägen hem men som tur var så va vi på sjukhuset så det var ju lätt att få tag i papper och nu är den omplåstrad igen så nu hoppas jag den läker fint , duktigt jobbigt att man inte kan använda tummen liksom men men..

Tänkte jag skulle rymma upp lite här hemma så här är fint och städat när den lilla plutten kommer i morgon, hans säng ska även fram kanske skulle skaffat en lite hundkorg som han kan ha här, vad kan sånna kosta tro, kanske ska googla det vore ju bäst haha ;)

Kolla på bilden med mina trillingnötter haha det ser ju ut som små bajshögar haha döö äckligt men nu borde dem vara hårda så ska testa dem får ju hoppas att dem inte ser smakar som de ser ut , nästa gång ska jag iallafall ha mer choklad så det blir lite mer utav det hela men upp till bevis snart om hur dem smakar så ska jag slänga upp receptet här för er som vill testa , super bra eller hur ?? :)

Snacka om att jag är vilse i dagarna, jag sa till mormor innan idag att jag kommer på fredag igen så sa hon är det onsdag eller torsdag idag jag bara jo det är ju onsdag men efter ett tag börja jag fundera och fick ta fram mobilen för och se och ja det var ju torsdag snacka om att dagarna bara försvann och igår tyckte jag det var världens längsta dag liksom men skönt att det är fredag i morgon iallafall.
Helg är alltid skönt eller hur?!

Nu ska jag sutta klart på min snusklubba och kolla lite på dem feta på kanal 5 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0