Victorias secret fashion show

Jag vet iallafall vad jag ska göra den 26 December, självklart ska jag bänka mig framför tvn som varje år och kolla på Victorias secret fashion show.
Tänk om man hade fått uppleva det live , att få sitta i publiken och titta på det här, lyckoruset hade ju gått genom kroppen 100 gånger om, om inte fler.

Något som hade varit ännu bättre det är ju att få gå på catwalken med de där brudarna, fy fan vad häftigt det hade varit det hade ju varit något man aldrig hade glömt. Önsketänkande?? självklar men man måste ju ha drömmar :)

Tur det är ett program som får lov att rulla på tvn utan en massa klagomål om att det är tråkigt haha ;) Undra varför gubben inte tycker det är tråkigt ;) haha

Någon mer än jag som kommer att se det här ?? :)







Kommentarer
Postat av: Sarah :)

De är klart jag ska kolla. Lika själ klart som Kalle anka på julafton :å sitter man där och drömmer och önskar man var lika sexig själv haha!

2011-12-19 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0