Vissa är bra pantade!!!!!

Fredag idag hur skönt som helst, tråkigt väder är det dock, fick precis sms från Mamma & Jonny som hade det super skönt i sol och värme, det hade ju inte varit helt fel att varit i spanien istället än suttit här hemma i regn,blåst och kyla men men det får komma fram till sommaren :)
Dags att slänga på sig kläderna och köra och hämta upp mormor hoppas hon är vaken då hon också är morgontrött som bara den ;) haha
Någonting som kan störa mig sjukt mycket är att när man själv ska arrangera någonting så ska man bjuda folk til höger och vänster, de människor som man vill vara med och som man antagligen blir bjuden till när dem har någonting, men när man sen märker att man aldrig är det då undrar jag varför i hela H***** ska dem då komma hit för ????
Jag tycker det är fel, så fel och jag kan bli jäkligt irriterad eller kanske mer besviken faktiskt..som om man vore minst i världen men men nu släpper vi det lika snabbt, lika bra !
Ha en bra fredag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0