Alla hjärtans dag :)

Måndag, härliga måndag . Ja de flesta tycker ju inte det eftersom det är skola, jobb och en massa annat som sätter igång veckan och även jag brukar inte heller gilla måndagar men idag gör jag det. Idag händer en massa massa skoj.

Dagen börjar med att vi först ska åka ut till Åstorp , först till Godbiten för att se om dem har öppet så vi kan handla kakor till Andrés kalas sen vidare till Härliga hem som också ligger i Åstorp, för att kolla på en ny soffa. Efter det bär det av till Akelius för att se om de möjligtvis har någon lägenhet till oss vilket jag hoppas inerligt på och sen ska vi även till banken och gå en runda i stan :) Kommer bli en super bra dag känner jag på mig och det bästa av allt det är ju Alla hjärtans dag också och jag har någon att spendera den med vilket är toppen ;) Blir mys på högnivå ikväll !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0