andra personer som du älskar..

Sådär nu är vi hemma igen, har hunnit med en del och jag köpte även den där koftan jag la upp igår :) Linnet såg inte alls lika fint ut i verkligheten så jag strunta i det. Dagen har gått jäkligt fort faktiskt, vilket är skönt men ändå inte eftersom jag ska upp tidigt i morgon för jag ska jobba, usch och fy gillar inte alls att jobba morgon, är ingen morgon människa alls och jag har inte varit uppe så tidigt på länge, men det ska nog gå bra ändå ;) Efter jobb ska jag ner i stan och fixa en liten sak också , hihi :)

Som sagt ikväll blir det mys, ska laga lite middag, tända en massa ljus och bara va tillsammans :) Jag vet för något år sedan då jag var singel då gnällde jag också för att det var en skit dag osv. men det berodde ju på att jag inte hade någon speciell att spendera den med men samtidigt handlar det inte bara om att fira med din pojk/flickvän utan även andra personer som du älskar, vänner och familj tex.
Så det jag ville komma fram till är att man märker vem som är singel och vem som inte är det, en massa gnällande om denna dagen, stäng truten istället och ring din mamma eller något  ( Önskar det var någon som sa så till mig när det var jag som satt o gnällde haha ) .

Ajja nog om detta nu ska jag iväg  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0