Djurpark i sängen

Klev upp ur sängen efter att jag legat vaken i sådär 3 timmar kanske, svettades som en gris och sen frös jag som en kyckling och som ni hör har där varit en jäkla djurpark i sängen i natt haha ;P Nej men skämt och sido så mår jag inte riktigt hundra, gick upp iallafall och gjorde mig klar för att sticka till jobb men jag kände faktiskt inte att jag skulle klara en hel dag så jag ringde och sa jag var sjuk. Käns inget bra men vad ska man göra är man dålig så är man, hade jag vetat det var en lugn dag hade det funkat kanske men det vet man aldirg med detta jobbet.

Sov iallaflal några timmar till, älsklingen hade stuckit iväg när jag vakna så kunde göra mig klar i lugn och ro, har precis tagit mig ner i stan och fifan vad det blåser, höll på att flyga iväg och massa skit i ögonen får man också så såg ju kanppt någonting, handla det jag skulle och satte mig i bilen och körde hem igen. Måste dock till apoteket också, får väl ta det sen helt enkelt ;)

Nu ska jag betala lite räkningar och sådant kul, ha!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0