Efter en LITEN runda är vi äntligen hemma

Nu är vi hemma igen efter en LITEN runda till netonet, det blev en runda dit, till elgiganten, onoff och sen åkte vi ut till media mark i Lund också, PUH! Älskling är ute efter ett hemmabio system och när vi kom till första affären så hade han ett pris som han skulle hålla sig till men när vi kom till sista butiken hade han helt plötsligt gått upp 4000 ;P ajja, handlade ingenting utan nu sitter vi här hemma för att hitta något bra och diskutera lite om hur vi ska göra innan det handlas något :)

Jag är helt slut i hela kroppen och magen är propp mätt så nu ska jag bara fixa lite med bloggen hade jag tänkt eftersom jag inte alls är nöjd just nu med hur det blev så om jag får ihop något nytt idag lär ni märka :) Annars ska jag bara flytta in bord och stolar och försöka få plats med det här hemma eftersom vi ska ha kalas i morgon på dagen och fest på kvällen så kommer bli en full dag , härligt!

Kameran ska vara laddad så jag får ihop lite nya bilder är lite dålig på det faktiskt kanske skulle haft med mig den var jag än gick istället ??

Kommer iallafall bli en kanon bra dag/kväll och därför ska jag gå och lägga mig tidigt idag :)

Ska sätta igång med min design nu så hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0