Ett dopp i poolen ;)

Hejsan hoppsan här sitter jag och håller på att svettas ihjäl i solstolen där ute , varmt och skönt är det idag och jag tror jag ska ta mig ett dopp i vår pool snart ;) Härligt!!

HA!! Kunde varit så bra men icke, nu är det ännu mer snö och det har kommit under typ hela dagen, tur jag har varit på jobb så jag slipper ha ångest för att jag inte vill gå ut ;p Har haft en jätte bra dag idag och jag var inte så trött som jag trodde kan delvis bero på att dem jag har jobbat med har det varit lite mer liv i haha. Trivs som fisken i vattnet på den där avdelningen alltså går inte ens att beskriva, konstigt att alla som är bra personer hamnar på samma avdelning faktiskt.

Nyss hemkommen och ska strax börja med maten är riktigt hungrig så idag blir det lövbiff med pommes, tar inte så lång tid och det mesta sköter sig själv ska även göra en kyckling sallad till jobb i morgon kan bli lite dyrt o gå ner och köpa sallad varje dag när man kan göra det hemma.

Sola står också på vårt schema , det har de gjort ett tag men har inte kommit iväg så idag ska vi verkligen!
Vi hörs senare ikväll igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0