Framgång :)

Vilken dag säger jag bara har jobbat som en häst hela dagen, haft något att göra varje sekund och det är väldigt skönt och jag har jobbat med bra människor även denna dagen, fan vad jag trivs det är inte klokt och ni måste hålla med om att det är den bästa känslan när man trivs på sitt jobb ? ;)

Har även fixat en massa med facket idag också så nu är det färdigt bara ha ett möte med mer info om alla försäkringar och allt sen är det klart ;) Kändes riktigt skönt när hon sa välkommen till gänget nu får du också delta i fester, möten, utbildningar och mycket mer KANON ;)

Detta har varit det bästa valet jag gjort i mitt liv tror jag, börja med en utbildning klara den och sen få ett nytt jobb som man inte har gjort innan , alltså jobba på sjukhus. Man får nya utmaningar, träffar såå otroligt mycket folk , ja jag kan inte förklara på något annat sätt men det känns otroligt bra och som alla har sagt till mig du ska vara glad för att du har kommit in som timmis på sjukhuset för det är inte många som blir det.

så så är det iallafall, är hemma nu iallafall och tvn är igång som vanligt är fruktansvärt trött så hade varit skönt att sova en timme eller 3 men det har jag inte tid med, livet är för kort för det haha :p Ska iväg på en massa saker sen så fort André har kommit hem :)

Innan dess ska jag plocka fram min telefon och skicka lite sms till folk jag inte pratat med på länge, dock tråkigt med sms men man vet aldrig hur dem jobbar eller vad dem gör så då kan dem svara när dem har tid ;) Kanske får boka in en lite träff också men då gäller det ju att båda är med på det faktiskt och inte bara en som försöker ta tag i det och den andra skiter i det för att där helt plötsligt finns andra människor som är nya och mer intressanta liksom.. ajja skit samma och ja ni som tar åt er gör det annars låt bli !!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0