Fredag =)

Fredag idag och det känns ju mega skönt, äntligen en helg som jag är ledig så denna helgen ska jag försöka hitta på en massa helt enkelt , fast det brukar vara lättare sagt än gjort :p

Ikväll ska vi iallafall hem till Sarah och Martin så André får kolla på deras hus :) Annars tror jag att denna Fredag blir lugn eftersom André har jobbat hela veckan och jag har inte gjort det, inte en ända dag men det har sina skäl men det tänker jag ju inte ta här precis haha ;p

Men på Måndag sätter det fart igen, skönt !!

Kanske skulle ta och städa lite här hemma igen, skönt är det när det är rent och snyggt ju , åhh jag hoppas verkligen vi kan få en ny lägenhet snart och som det ser ut nu så ser det fkatiskt ganska bra ut men man vet aldrig vad som kan hända !!

Ska ta ett ryck här nu och sen får vi se vad jag hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0